שמיכה

מתקשים להירדם? אולי אתם זקוקים לחיבוק של שמיכה כבדה

כולנו מכירים את האופן שבו חיבוק מעניק ביטחון, שלווה ונחת. שמיכה כבדה מיועדת לספק את כל אלו ועוד, באמצעות יצירת "אפקט חיבוק" במהלך השינה. איך זה עובד וכיצד בוחרים לעצמכם שמיכה שכזו?

השעה מאוחרת, אתם נכנסים למיטה ומייחלים להירדם במהירות כדי לצבור מספיק שעות שינה. אלא שאז מגיעות המחשבות על מטלות שלא סיימתם, דאגות מבעיות עתידיות וקושי להרפות את השרירים ולהירגע. במילים אחרות, שילוב שמקשה מאוד על היכולת לעצום את העיניים ולשקוע בשנת ללילה טובה. 

קשיי הירדמות פוגשים רבים מאיתנו כבר בגיל צעיר, ועלולים להמשיך וללוות אותנו לאורך השנים. כילדים, ייתכן שגם אתם פניתם להוריכם וביקשתם עוד חיבוק אחד לפני השינה. ועבור מי שכבר צריך להירדם לבד, מגיע הפתרון בדמות שמיכה כבדה.

מה זה שמיכה כבדה?

שמיכה כבדה, בדיוק כמו שניתן להבין משמה, היא שמיכה שמשקלה עולה על זה של השמיכות הסטנדרטיות. ניתן למצוא שמיכה כבדה במשקלים שונים, שכן היא צריכה להתאים למשקל הגוף של האדם שמשתמש בה. לרוב, ההמלצה היא לבחור בשמיכה שמשקלה כ-10% ממשקלו של המשתמש. תחושת הכובד שלה מסייעת ביצירת אותו אפקט חיבוק שמוכר לכולנו, מתוך כוונה לתת לאדם ששוכב תחתיה תחושה שהוא עטוף ומוגן. כתוצאה מכך, שמיכה כבדה יכולה להוות פתרון למתמודדים עם לחצים, חרדות וקשיים נוספים, ולעזור להם להגיע לתחושת ההרפיה והרוגע הנחוצה כדי להירדם. בין אם מדובר בילדים או במבוגרים.

נוסף לעובדה שהיא עוזרת להירדם מהר יותר, גם איכות השינה עצמה עולה ורבים מהמשתמשים בשמיכה כזו מעידים על כך שחוו שינה עמוקה יותר. 

לא רק לחלומות – אלא גם לזמן שבין לבין

אחרי שלמדתם מה זה שמיכה כבדה וכיצד בוחרים כזו, חשוב להוסיף שהשמיכה יכולה להתאים לא רק לשינה אלא גם לכל רגע במהלכו אתם זקוקים לפסק זמן מהמרוץ היומיומי. בין אם מדובר בקריאת ספר, שיחה טלפונית מאתגרת או כמה דקות של עצירה ומילוי מצברים. תופתעו לגלות עד כמה תחושו רעננים ושלווים יותר אחרי החיבוק הנדרש.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post