נשים עושות פילאטיס

פילאטיס, שרירים ומה שביניהם: כל מה שרציתם לדעת

איך עוזרים אימוני פילאטיס לחזק את השרירים, ומה הופך אותם לבחירה המובילה של מתאמנים רבים?

פילאטיס מכשירים שומר על עקרונות הפילאטיס המקוריים תוך כדי שימוש במכשור מתקדם.

בשנים האחרונות, קשה למצוא מתאמנים שלא ניסו לשלב פילאטיס בשגרת האימונים שלהם. הביקוש לשיעורי פילאטיס נמצא בעלייה מתמדת, ורבים ממי שהגיעו לשיעור ניסיון – מצאו את עצמם מתאהבים בצורת האימונים הייחודית הזו. למה זה קורה בעצם?

בקצרה – ההשפעה על השרירים

גם אם עברתם כבר מבחר חוגים ואימונים בחדר הכושר, פילאטיס יוכל ללמד אתכם להתאמן בצורה כמו שטרם הכרתם. לרוב, אימונים בחדרי הכושר מתמקדים בכל מכשיר על אזור גוף שונה, כשהמטרה היא להגדיל את מסת השריר. פילאטיס לעומת זאת מתמקד בשרירי הליבה, כשהמטרה היא להאריך את השרירים הללו ולחזק אותם. זו הייתה המטרה הראשונית של ממציא השיטה ג'וזף פילאטיס, וגם כיום פועלים על אותם העקרונות. 

ג'וזף כידוע התעניין בשיקום פצועי מלחמה, ולכן פיתח שיטה שתוכל לחזק את השרירים שלהם ביעילות. עם השנים הבסיס הראשוני שלו הלך והתעצב, וכיום ניתן למצוא אימוני פילאטיס בחלוקה לפי פילאטיס מזרון ופילאטיס מכשירים. אימוני פילאטיס מהסוג השני נחשבים בדרך כלל לאימונים ברמת עצימות גבוהה יותר, משום שהשימוש במכשירים מעלה את רמת ההתנגדות.

שילוב בין מוצרים מקצועיים ומכשירים מובילים

תרגול פילאטיס מכשירים צריך להתבצע באמצעות מכשור מתקדם, תוך שמירה על עקרונות הפילאטיס המקוריים. מתאמנים שמעוניינים לקבל גישה למכשירי פילאטיס שיעזרו להם להתקדם לרמה הבאה, פונים אל רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ. בכל אחד ממועדוני גרייט שייפ תוכלו להתאמן בסטודיו פילאטיס איכותי, עם מורים מוכשרים ומכשירים ברמה הגבוהה ביותר. החל ממיטה, דרך קאדילק ועד למכשירים שמתאימים לתרגילים טיפוליים.

היכולת לתרגל פילאטיס בקביעות יכולה להעניק לגוף מגוון יתרונות חשובים, שכאמור לא קיימים בתרגולים רבים אחרים. בדיוק בגלל זה, ניתן למצוא בשיעורי פילאטיס מתאמנים בקבוצות גיל שונות ומרקעים שונים. אם עדיין לא ניסיתם או שאתם רוצים לעבור להתאמן בתנאים שמתאימים לכם באמת, גרייט שייפ תעניק לכם את הבסיס הנדרש, המקצועי והתומך ביותר כדי להגיע בדיוק למטרות שהצבתם לעצמכם.  

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these