אופניי כביש

איך לבחור אופני כביש

חלק מהרוכבים מסתפקים ברכיבה קצרצרה ברחבי העיר, אחרים הפכו את הרכיבה לתחביב שלא יורד מהכביש. אם אתם מחפשים אופני כביש שיעמדו בסטנדרטים שלכם – כך תעשו זאת נכון

אדם רוכב על אופני כביש

רכיבה מהירה על הכביש הפכה לבילוי תחרותי והנאה עבור לא מעט ישראלים. מדובר בשילוב בין ספורט מאתגר לבין פעילות ששומרת על הבריאות, ולכן קשה שלא להתאהב בה כבר מהניסיון הראשון. מאחר שמדובר ברכיבה בעלת מאפיינים ייחודיים, חשוב לבחור בזוג אופניים שמיועדים לרכיבת כביש. אופניים כאלה יהיו קלים, עמידים ונוחים לרכיבה ממושכת, אבל איך בוחרים את הזוג שלכם?

בדומה לכל זוג אופניים אחר, גם אופני כביש

חשוב להתאים אל צורכי הרוכב. זוג אופניים שמתאים לרוכב אחר אולי לא יתאים לכם, ובדיוק בגלל זה אנחנו כאן. 

רמת הכושר והניסיון שלכם – אתם רוכבים מומחים או שאולי מחפשים אופני כביש כדי להתחיל בתחביב חדש? כדי לדאוג לביטחונכם, בייחוד בכל הנוגע לעלייה על הכביש, חשוב שתבחרו אופניים שיתחשבו ברמה שלכם. ברשת דקטלון למשל, תוכלו למצוא אופני כביש למתחילים, שעוצבו מתוך מחשבה על רוכבים שעושים את צעדיהם הראשונים. הם כוללים תכונות כמו שליטה נוחה בהחלפת מהירויות, כידון ישר וצמיגים היברידיים.

סוג הרכיבה – אם אתם נהנים מרכיבה אחת לכמה שבועות, תוכלו כנראה לבחור בדגם שונה מאשר מי שרוכב על אופני כביש מדי יום או מתחרה בתחרויות.

המפרט הטכני – התייעצו עם המוכרים או עם רוכבים מקצועיים ומנוסים, כדי לקבל את חוות דעתם בנוגע לשלדה, לצמיגים, להילוכים וכדומה.

התקציב – קיימים אופני כביש במבחר קטגוריות מחיר, ולכן חשוב שתגדירו מהם מאפייני החובה והתכונות שלא תתפשרו עליהן. זכרו שרכיבה על הכביש לא מסתכמת ברכישת אופני כביש, אלא שתצטרכו לכלול גם מגוון רחב של אביזרים כולל קסדה, בגדי רכיבה וכדומה. אם חשוב לכם לרכוש את כל הפריטים במקום אחד, בחרו במקום שמציע קטגוריית אבזור איכותית. אנחנו מילאנו את סל הקניות שלנו באתר של דקטלון.

האחריות – בדקו את האותיות הקטנות הנוגעות לאחריות, בפרט בכל הנוגע לרכיבים כמו השלדה, מערכת ההילוכים, הידיות ועוד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these